Reflektor klienta" - The Piñabar i McKeever's Market & Eatery!

News

Jessie Clark, Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu w Juicernet by Mulligan Associates Inc miała przyjemność rozmawiać z Ronem Jonesem, Managerem McKeever's Market & Eatery z siedzibą w Kansas City, Missouri. Ron podzielił się z nami swoimi osobistymi doświadczeniami związanymi z wykorzystaniem The Piñabar w McKeever's Market w sześciu wybranych lokalizacjach.

1. Czy może mi Pan/Pani powiedzieć coś więcej o swojej działalności?

"W przedsiębiorstwie Mckeever's Market mamy dwanaście sklepów, dziesięć siekaczy cenowych i dwa markety Mckeever's".

"...Mamy rozbudowane delikatesy, większą piekarnię oraz sklep Grab N' Go z asortymentem dań dla singli i rodzin".

2. Od ilu lat McKeever's Market & Eatery prowadzi swoją działalność?

"Od lat 70-tych - istniejemy od 24 lat, w październiku minie 25 lat".

3. Co najbardziej podoba się klientom w Państwa sklepie?

"Wybór świeżości, czystość i nasza interakcja z klientem".

4. Co skłoniło Cię do zakupu Piñabara dla Twojej firmy?

"Cóż, zobaczyłem to na targach PMA kilka lat temu. Podszedłem do właściciela, Alana Mckeevera, i pokazałem mu The Piñabar. Od razu kupił pięć sztuk. Alan powiedział wtedy: "Jak szybko możecie je tu sprowadzić?".

5. Czy zauważyłeś wzrost sprzedaży ananasów? Jeśli tak, jaki jest procentowy wzrost sprzedaży?

"Tak, w sześciu wybranych sklepach spodziewamy się 40% wzrostu w stosunku do tego, co sprzedawaliśmy wcześniej. Jest to korzystne dla nas obu, a oni otrzymują świeży produkt".

"... Jesteśmy jedną z jedynych firm na rynku w Kansas City, które mają Piñabar".

6. W jaki sposób reklamowałeś Piñabar? Czy stosowałeś jakieś oznakowanie, aby przyciągnąć więcej klientów?

"Kiedy je dostaliśmy po raz pierwszy, umieściliśmy reklamy i przez kilka pierwszych tygodni zatrudnialiśmy osobę obsługującą maszynę do ananasów.

"To było fenomenalne, jak wiele osób mówiło: "Wow, nigdy wcześniej nie widziałem takiego urządzenia, uwielbiam je".

7. Czy możesz mi powiedzieć coś więcej o ananasach bez korony preferowanych w McKeever's Market?

"Nasze koszty są niższe i pozwalają nam na wprowadzanie czasowych obniżek cen (TPR)".

"...Pozwala nam to również oferować produkt po niższej cenie w porównaniu z konkurencją".

8. Czy zgodzisz się, że Piñabar przyczynił się do zmniejszenia nakładu pracy?

"Tak, w naszych działach mamy proces "wartości dodanej". Używamy tej maszyny, aby pomóc nam w obieraniu i krojeniu ananasów, dzięki czemu możemy przygotować nasze tacki. Pomaga nam zarówno w procesie, jak i na zapleczu".

9. Jaka jest Twoja ulubiona cecha urządzenia Piñabar?

"Moim ulubionym wynikiem są reakcje dzieci. Dzieci uwielbiają z niego korzystać, a ja uwielbiam obserwować ich interakcje i zaangażowanie oddziałów. To mnie ekscytuje".

https://juicernet.com/pineapple-corers/pinabar-self-serve-pineapple-peeling-coring-and-spearing-machine/